Yolculuk başlıyor !!



Sevgili kitap zombilerim ;
İnsanların çoğunluğu bizim gibi,yani kitapsız olmaz,hayal gücünün sınırları asla sonlanmaz,filmler ve yabancı dizileri izlemeden olmaz demiyorlar.
Bizler şanslıyız çünkü biz okumanın tadını aldık ama onlar okumadıkları ya da sadece okumak için okuduklarından dolayı okumanın tadı alamıyorlar.

İşte onlarda  yorumlarımdan yararlanacak.Unutmayın ki eğer hala kitap okumaya devam etmemişseniz,karşıma iyi bir kitap çıkmadı veya zamanım  olmadı dediğinizden eminim fakat bunlar  birer mazeret sayılmaz.
Bloğumda kitap,yabancı dizi,film,Wattpad hikayelerinin yorumlarını yapacağım.Sizlerinde yorumlarıma yorum yapmanız beni daha çok sevindirecek ve okuyucuların düşüncelerini anlamama yardım sağlayacaktır.

.Kitap okuyan,okumayan,film ve dizi izlemeyi seven sevmeyen ,hikaye yazan yazmayan herkes burada toplaşacak.Eğer isterseniz yapamayacağınız bir şey yoktur,tatlı insanlar.

İtiraf etmeliyim ki ben de her blogger gibi diğer-popüler,popüler olmayan- bloglara göz gezdirdim ama bunu onlardan kopya çekmek için değil,onlardan farklı olmak için yaptım.Ve eğer bu blog sevilirse bu yüzden sevilecek.
Benimle birlikte kitaplar arasında kaybolacak,filmlerle dost olacaksınız!
Kaybolduğunuzda pusulalarınızı yanınızda getirmeniz dileğiyle;
-AYŞEGÜL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder