Hayal Gücünüzü Delip Geçecek Filmler


Hepimiz  sıkılınca ya  da boş zaman bulunca farklı bir şeyler izlemek isteriz.
Fantastik,bilim kurgu,drama,gerilim,korku,macera türünde birçok farklı film var bazıları zaman kaybı,bazıları da hayatımızı değiştirecek türden  !

İşte bunları sizin için listeledim.
Hepsi benim de izlediğim ve çok sevdiğim filmler..
Hadi başlayalım !!
İşte benim "en"lerim :

3 APTAL:
ALL İS WELL
Geleceklerin doğumlarından bir dakika sonra belirlenen 3 arkadaşın 
mühendislik üniversitesinde yaşadığı maceraları anlatıyor.
Filmin felsefesi ise şu :
 Önemli olan hiçbir şey yolunda gitmese bile elini kalbinin üstüne koyup sadece her şey yolunda diyebilmek !
-HER ŞEY YOLUNDA-
5/5
EVİMDE BİR UZAYLI VAR :
  

Şu kelimeye bayılıyorum:
-DÜNYALILAR-
Bu kelime The 100 'ta da kullanılıyor.
Ama -dünyalı olmayan- dünyalılar için kullanılıyor.
(Daha sonra onun da yorumunu yapmayı planlıyorum.)
Dünyalılarla uzaylıların tatilde karşılaşması 
çıkan -komik-savaş çok keyifli bir şekilde izleniyor.
Eğer biraz olsun değişik bir şeyler izlemek isterseniz,
kesinlikle 'evimde bir uzaylı var ' ı izleyin !
5/5




ZATHURA:


Zathura,biraz daha genç kitleye sesleniyor.
Bilim kurguyla etkileyici,sürükleyici
Zathura adlı oyunun gerçekleştiği 
ve oyunu kazanamazsan eğer eve geri dönemeyeceğin bir konuya sahip.
Ben çok sevmiştim eminim siz de çok seveceksiniz !
Çook güzel :)
5/5
SOLACE(YÜZLEŞME):


Bana göre polisiye türünde en iyi filmlerden bir tanesi.İlk sinemalara
düştüğünde fragmanını gördüm ama Türkiyeye daha film gelmemişti.
Birkaç ay sonra sadece Çanakkale de bi sinemaya geldi.
Çanakkaleye de gidemeyeceğime göre filmin internete düşmesini bekledim.
Bekledim,bekledim,bekledim...
Ve sonunda düştü.
Hemen filmi açtım ve ailecek filmin başına oturduk.
Filmin konusu şöyle ;
Aynı özelliklere sahip kişilerin belirli aralıklarla öldüren katili bulması görevi  genç bir  FBI ajanına
verilmiştir.Daha sonra bu kadar zeki bir katili tek başına yakalayamayacağını anlar ve eski uzman tıpçıyı-Anthony Hopkins'i-aramaya başlar.Kızının ölümünden sonra hayata küsen bu adamın ne gibi sırları vardır ?  Katilin bıraktığı notları çözebilecekler midir ?
Ve en önemlisi de genç adam Anthony Hopkins'i ikna edebilecek midir ?
İZLEYELİM GÖRELİM :D
Puan : 5/5

DÜNYA SAVAŞI -Z : 




Zombileri çok seviyorum.Sizce de çok tatlı değiller mi ?
Önceden insan sonra kendi ırkını yiyebilen bir varlık olan zombiler benim bütün ilgi alanımı istila etmiş durumdalar.Hatta Wattpad de Uzaylı Zombiler diye bir hikayem bile var.
Başrolde Brad Pitt oynuyor.
Dünya Savaşı-Z normal hayatta trafikte başlıyor,trafikte ki insanlardan birine virüs bulaşınca yanındaki ısırıyor ve olaylar kopturup yukardaki gif gibi oluyor !
Zaman ise gittikçe azalıyor.
En önemli sorulardan biri de karakterlerimiz zombilerin hepsini öldürecekler mi,yoksa zombilerle beraber mi yaşacaklar ?
PUAN:5/5

SİHİRBAZLAR ÇETESİ:

,
Sihirbazlar,başa bela mı ?
Yoksa asıl başa bela olan sihirbazlar mı?
Tam olayların ilerisini(böyle olabilir) diye  düşünürken birdenbire
tam tersi olan,sürükleyici,bazen sahneleri anlamayıp geri aldığınız bir film.
Eğer sihirbazlık ilginizi çekiyorsa size göre olan bir film daha buldum :)
Bu film tek kelimeyle ;
"ZEKİCE"
 Hala neden bekliyorsunuz ki ? 
Hemen izleyin !
Puan:5/5
KIZ VE KURT:

Kırmızı başlıklı kızın hikayesine benzeyen,kurtun konuşabildiği,
kurtun kim olduğu anlaşılmayan bir film.
^Gitgide artan gerilimle devam ediyor.^
Baş karakter Valerie'nın kız kardeşi yıllar önce köyün çevrelerinde dolaşan bir kurtadam 
tarafından öldürülmüştür.Köy halkı da her ay dolunay gecesi kurt adam ortaya çıkınca kurban verirler.Böylece kurt onalara zarar vermez.Ta ki bir dolunay gecesi  kurdun aralarından birini öldürene kadar..
Kesinlikle izlenmesi gereken filmlerden..
5/5



Van Helsing :



Vampir,kurtadam fantastik kurguları olan
"KORKUNÇ"
İçinde her türlü gerilimi bulabileceğiniz pek normal insanların izlemeyeceği,
bir film.
Yıllarca insanlığı kurtarmak için çalışmış,şimdi de
 Transilvanya da ki düğümü çözmeye geliyor !
400 yıl önce öldürdüğü düşmanı tekrar onu öldürmek için karşısına çıkıyor.
5/5


"En"listemde her türden filmi gördünüz.
Bu filmler gerçekten harika !
Durmayın hemen birini açıp izleyin.

Yukardaki  filmlerin sizin de "en" listenize 
girmesi dileklerimle ;
-MUTLU GÜNLER-
-AYŞEGÜL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder