Çise - Samet Çahan

YAZARLARDAN GELEN KİTAPLAR #1




Merhabaa :) 
Sevgili yazar, Samet Çahan'ın bana hediye ettiği kitabıyla karşınızdayım !
Artık hediye gelen kitapları sizlerle paylaşmaya karar verdim.Böylesi çok güzel.

İlk olarak kitabın arka kapağındaki tanıtımı okuyalım.

Oysa yabancıydım ben. Ayrı ayrı düşen yağmur tanesi gibiydi umutlarım. Nereye düşeceği belli değildi. Her şeye, herkese yabancıydım ben. Düşen her yağmur tanesi, farklı şeyler yazdırdı bana. Farkında olmadan farklılaştım galiba. Vadettiğim onca ihtiyacı bir yağmur tanesinde, bir de sende aradım. Hata mı yaptım? Gözlerim seni ararken dile getiriyorum sensizliği bir misafir gibi…
Misafir demişken;
“Bir misafir gibi geldim kapına,
Bilirsin misafirin tanıdığı olmaz…”

Yazar kitabında birnevi kendiyle konuşuyor,yaşadığı bir olayın veya durumun ona hissettirdiklerini anlatıyor.Yalnızlıktan,aşık olmaktan,gerçek sevgiden bahsediyor.
Şimdi sırada benim de çok sevdiğim kitaptan alıntılar var.


-ALINTILAR-

Susmayı öğrendiğiniz zaman,
Aslında çok şey söylemiş olursunuz..
Göremezler ve duyamazlar..
***
İçimden bir ses kitaplar olmasa
Biz hiçiz diyor..
Ve haklı..
***
Aynı kulvarda yarıştık insanlarla
Kimseyi görmedim finalde
Kimsenin duymadım kısık seslerini
Durmadık..Hep yarıştık.
***
Sevmenin ne demek olduğunu 
Bilememişim bunca zaman
Adımlarımı da hep yanlış atar olmuşum bu yüzden 
Kendi kendimi geliştirmeye çalışırken 
İlle de kusursuz deyip durmuşum o yüzden 
Hoş gör nehirler kadar güzel olmayı hayal etmişim
Gel gör ki limanlarda hep birilerini beklemişim
Elimi kolumu sallaya sallaya yürürken sokaklarda 
Rahatlığa hemen kavuştuğumu sanmışım da
İnsanların yüzüne bir kere bakıp da
Ben,ben hiç yaşamamışım..



Eğer yalnızlık,aşk gibi konusu olan kitapları ve şiir okumayı seviyorsanız bu kitap size göre,hemen almalısınız :)
Mutlu günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder